Mi csoda útjaink

Hosszan exponálunk

Firenze szólóban 1. nap

Ahogy lassan minden a helyére kerül

2016. február 29. - hosszan exponálunk

Soha nem volt még ilyen. Egyedül utaztam. Egy évvel ezelőtt – szinte napra pontosan – Firenzében jártunk. Most visszamentem. Immáron harmadszor.

dom1.jpg

Az utazás napján szokatlanul csöndes voltam. Mondhatni feszült. Sőt, ideges. Nem értettem miért, távol áll tőlem a bizonytalanság. Mégsem szabadultam tőle. Azt hiszem, amikor először találkozunk egy új helyzettel (és már nem fűt az ifjonti hév), így reagálunk. Egyszerűen izgultam. Aztán minden a helyére került.

Elfoglaltam a szállást a Palazzo Pandolfini melletti palotában és elindultam a buszmegálló felé. Úgy éreztem firenzei vagyok. Térkép nélkül, távol a turistáktól, busszal. Felszálltam a 13-ra és nem sokkal később az annyira vágyott kép fogadott. Minden olyan volt, amilyennek elképzeltem. Az érzés végig velem maradt.

lk1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://hosszanexponalunk.blog.hu/api/trackback/id/tr788430780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marionette 2016.03.01. 08:19:37

Elképesztően irigyellek mindenért, amit eddig leírtál! És a többiért is irigyelni foglak, ezt már előre tudom! :-)

hosszan exponálunk · hosszanexponalunk.blog.hu 2016.03.01. 11:09:58

:) Köszönöm, hogy olvasod. Igyekszem a folytatással.

cscs0827 2016.03.01. 12:40:35

Kint mindig, minden a helyére kerül. Hiszen otthon vagyunk:))
süti beállítások módosítása